Zion National Park

7 augustus 2013 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vandaag eerst gepicknickt bij vertrek.

Daarna doorgereden naar Zion National Park.
Het is hier veel drukker dan in de andere parken, maar het gedeelte waar je met de auto kunt komen is ook veel kleiner, dus is de parkeerplaats bij  het bezoekerscentrum zo goed als vol.
Het is zeker 30 graden en na een gedeelte door het park te hebben gereden, eerst even ingecheckt in het hotel.
Later op de middag terug voor een mooie route.
We hebben zelf een route gereden maar achteraf hadden we beter de shuttle bussen
nemen omdat je dan op een ander gedeelte van het park komt.
Jammer, want morgen rijden we op tijd weer door naar Las Vegas.
Vanavond nog eten in een Grill restaurant. Het valt niet mee om iets te vinden waar het menu niet standaard bestaat uit burgers of pizza.

De Amerikanen vinden wij over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.
Vooral in winkels maken ze een praatje en vragen ze waar je vandaan komt.

We gaan vanavond niet veel meer ondernemen, we hebben nog 3 drukke dagen voor de boeg.

1. Mari Elly Sjors en Birgitte:
    8 augustus 2013
    Nog 3 geweldige/drukke dagen in het vooruitzicht, Veel plezier!
    Weer mooie foto's ...
  2. Michel Welten:
    8 augustus 2013
    Alex en Petra,Lars, babette Geniet er nog maar lekker van die 3 dagen USA Gr Michel
  3. Pa en Ma van Rooij:
    Babette geniet morgen in Las Vegas lekker winkelen laatste koopjes
    Oma Jo
  4. Familie Welten:
    8 augustus 2013
    Dankjewel oma dat doe ik zeker!! Kusjes babette
  5. Dianne:
    9 augustus 2013
    Hi allemaal! Wat een gave foto's zeg...de kinderen waren ook onder de indruk. Zijn ze daar???? Werd er gezegd! Ga je nog n gokje wagen in Las Vegas...hand op de knip hoor. Xxx
  6. Dianne:
  7. Ma Welten:
    9 augustus 2013
    Hallo luitjes alles nog even mooi en gezellig maar aan alles komt een einde. Wil je het vlugnummer door geven dan kunnen we kijken hoe laat we jullie moeten ophalen in Amsterdam. Verder nog hele fijne dagen Gr. Pa ma
  8. Truus Snoeren:
    9 augustus 2013
    Nog hele fijne dagen,geniet er van want het is voorbij.