Las Vegas

8 augustus 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend vertrokken naar Las Vegas.

Enkele uren door woestijnachtig landschap gereden, de temperatuur is al snel opgelopen tot 40 graden.
Rond 13.00 u aangekomen in Las Vegas en ingecheckt in het Hard Rock Hotel.
Dit hotel ligt niet meteen aan de Strip, maar is een super leuk hotel met overal in vitrines kleding, foto's en instrumenten van  rocksterren. Alles is gericht op rockmuziek, constant (oudere) rocknummers uit de luidsprekers en ze hebben qua muziek rekening gehouden met mensen van rond de 50, heel fijn.
Ook hier weer een casino op de begane grond; Lars en Babette mogen echter niet gokken, ze mogen officieel niet eens bij de speelautomaten stil blijven staan!  Dit laten we dus aan ons voorbij gaan.
Prachtige kamer met heerlijke bedden, dit is wel het gaafste hotel van allemaal,  hier zouden we wel een week kunnen blijven!

Het is nog steeds erg warm, gelukkig waait het, wat de warmte draaglijk maakt.
We hebben nog geprobeerd om kaartjes te bemachtigen van een show van Cirque du Soleil, maar die waren helaas uitverkocht, dat was eerlijk gezegd te verwachten.
's Middags hebben de heren een duik genomen in het zwembad (Nirvana Pool) en zijn Babette en Petra nog even de Strip opgegaan om te shoppen.

's Avonds in plaats van Cirque du Soleil heerlijk gegeten in een Italiaanse restaurant, met geweldig uitzicht op de drukte van de Boulevard vanaf de 4e verdieping!
Las Vegas is echt ėėn grote pretfabriek!

1. Hans en Ingrid:
    10 augustus 2013
    Leuke afsluiting van je vakantie dan.
    Goede reis terug en tot gauw.
  2. Familie van Gils:
    10 augustus 2013
    We zijn zo benieuwd naar alles wat jullie te vertellen hebben. Daar kunnen we wel een hele avond voor vrijhouden denken we! Geniet nog van deze mooie dagen! Het lijkt ons fantastisch daar!

Groetjes familie van Gils